< Till bloggens startsida

Tandläkaren

Jag kom nyss hem från Tandläkaren! Gissa om ag inte är glad :( Jag hade ett pytte litet hål! :O Första gången, gör det ont att laga? hppas inte det... haha hon bara:

Det ser ut som om du har ett litet hål!

Jag bara: Oh No

hon ba: Oh Yes

Jag ba: Oh No

Haha ;) Men jag ska gå och laga det klockan 12 idag. Skönt att få en tid samma dag :) Wilma hade ett hål hon fick liksom vänta i flera veckor xD Mejag stannar hemma idag, jag har värsta huvudvärken =S Har haft det tre dagar i rad nu.... Så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma och vila. Men mycket vila det blir när man ska tänka på att man ska ha värsta borren i munnen om några timmar! =S

Lite bilder från igår när vi v på grå munken och fika lite ;)


Don´t look at my face! ;) lol


Min macka jag åt :3 jätte stor va den hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0