< Till bloggens startsida

Maaah

Hejhej! Har inte hänt nåt speciellt idag, vi hade NO-prov som gick gaaanska bra tror jag faktiskt! Hoppas det iallafall. Sen efter skolan gick jag, Ebba och Jenny hem till Jenny och såg på "En prinsessas dagbok"! Fast vi hann inte se hela. Men jag har faktiskt aldrig sett den tidigare! Även om den är typ en klassisk tjejfilm haha.

Åjuste min storebror ringde till mig och sa att han hade biljetter till Idol-finalen! 3 st så då fick jag och två kompisar gå, eftersom han inte är så intresserad av Idol. Jag har bjudit med Julia redan för jag vet hur mycket hon älskar Idol haha. Sen så ska jag fråga mina vänner imorgon om nån av dem vill hänga med. Även om jag inte brukar kolla på Idol så mycket är det alltid kul att gå, biljetterna var ju gratis nu också! So why not?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0