< Till bloggens startsida

Musikproducent

Har bestämmt mig för att ta musikproducent linje i gymnasiet istället för foto! Känns konstigt att ändra mig så nära, sista dagen att söka är på ONSDAG! Men jag började tänka på musik linjen (har alltid haft den där, men haft foto längre fram) och jag fick ett helt bada bing bada boom ögonblick! Jag gick från foto till musikproducent på några sekunder. Fot är kallt musik är varmt! Men jag gillar ju fortfarande att fota såklart! Jag vill bara inte bli fotograf längre. Jag är nöjd med mitt val och kommer inte ändra mig igen. Jag hoppas ni andra som ska söka till gymnasiet i år också har valt ett bra program som ni själva är nöjda med! :) 

Åhh den här låten är så mysig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0