< Till bloggens startsida

Skriver lite

Skriver lite på min svenska uppgift som ska lämnas in på Torsdag. Har fått en idé i huvudet men det känns som det kommer bli för långt! Men vi får se..

Gaah har fortfarande inte hittat min kamerasladd. Vilket betyder att jag inte kan överföra bilder från kameran. :( 
Om jag inte hittar den snart så får jag väl köpa en ny antar jag. Vad ska man göra annars liksom? Lite onödigt att ha en kamera utan en överföringssladd (heter det så?) Den kanske kommer fram imorrn. Jag kan ha glömt den hos Jenny när vi var där i helgen, fast jag tog ju inte upp den där. Men den kanske ramlade ur väskan eller nåt. 

Aja, ska nog gå och lägga mig nu. Ska upp tidigt imorgon.
ffffffffffffffffffff
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0