< Till bloggens startsida

Mornin

God morgon på er :) Jag blev hemma i dag också, men jag måste säga att jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde förut. Då kanske ni tänker "men varför går du inte till skolan då?". Jo för att mamma tyckte att jag skulle vara hemma en dag till så att jag mår ännu bättre i morgon. Men det är synd att jag missar musiken idag -.- Jag hoppas verkligen att Alice och Ebba kommer på något mer till våran låt! :) Så idag blir det film, ska se scream 3 så att jag till slut kan se scream 4 som jag fick när jag fyllde år! :D Men nui måste jag chilla lite för jag är fortfarande lite förkyld =S  Not fun... -.-

Jag håller på att ladda ner The Vampire Diaries också säsong 2 :D Den borde bli färdig idag ;)
Gammal bild på mig! :) Men jag har inga nya, får ta i morgon kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0