< Till bloggens startsida

Försov mig -.-

Japp som rubriken lyder så försov jag mig -.- Jag vaknade tio minuter innan jag skulle gå. Jag hade ställt väckarklockan på halv 6 så att jag skulle kunna snoza :3 Jag kommer ihåg att jag gjorde det när klockan ringde klockan halv 6 men sen kommer jag inte ihåg =S Jag måste ha typ snozat i sömnen, det är inte första gången det har hänt lol -.- Det var i allafall därför jag inte hann göra nåt inlägg. Jag fick liksom bara kasta på mig kläderna och jag sminkade mig på två minuter! Rekord haha :) Men det hann bara bli mascara.
Nu ska jag gå och ta en jätte varm dusch eller kanske ett bad? Var as länge sen jag badade lol :) Får se varmt blire i allafall. Vädret är ju liksom jätte kallt och regningt. Mysigt. Bilden har ajg nog förmodligen redan använt men jag tog bara tråkiga bilder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0