< Till bloggens startsida

Fixar lite

Hejhej! Sorry att jag inte har uppdaterat, men både Emma och jag har haft fullt upp! Håller på att fixa och skriva ut lite bilder som jag ska sätta upp på min vägg i rummet! Massa inspiration och personer jag beundrar! Sen så ska jag också skriva ut bilder på mina vänner och så, myyyys! 

Emma och jag var helt döda i skolan idag. Vet inte hur många gånger jag gäspade alltså. Åh gaaaaah skolfoto på Fredag! Panik. Vet inte vad jag ska ha på mig, känns som jag inte har några kläder längre! Har mycket som jag använde för kanske ett halvår sedan som jag inte alls gillar numera. Men ska införskaffa mer sen när jag får pengar. :)

Hihi var hos katterna nyss. Och seriöst, kolla va söt! De älskar mina (eller ja,mammas) foppatofflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0