< Till bloggens startsida

50års fest = 100 års fest!

Det var ju en 100 års fest jag var på eftersom både tomas och carina fyllde 50! :D Men det var i allafall jätte roligt! :D Haha jag klappadse och matade till och med en HÄST!! :D

Jag måste erkänna att jag faktiskt var lite rädd! Jag menar dom högg ju efter handen när man skulle mata dem haha x) + att jag trodde att dem skulle bita mig -.-


vi döpde dem också :D Vit=Gunilla Brun=Gunnar Andra Brun=Festis! :3


Jag gillade den vita mest! Den va jätte fin :D


Men sen var vi tvugna att gå och då blev det långhåriga kossor! :D

Jätte super gulliga haha x) Vi försökte mata dem här också men det gick inte lika bra haha :)


Men det var ju läskigare att mata dem här för se på HORNEN!! Haha :D Men natalie lyckades mata en i allafall! ;)


Min favorit här var också den vita :D

Kommentarer
fhtxhtsjtyf

hahha emma x) du ska hålla gräset plant i handen så blir du inte biten! :)

2011-09-04 @ 10:15:16
URL: http://jennybjorksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0