< Till bloggens startsida

Damdamdam

Hejhej bloggen!
Idag så åkte jag och Julia till IKEA, fast vi var inte där så länge utan vi bestämde oss för att gå till Heron City och se någon film. Vi ville se "The three musketeers" (om den nu heter så?) Fast vi hade inte råd. SNYFT! Så vi får väl se den nån annan gång. 

Vet inte vad jag gör nu. Spelade precis lite The sims men nu ska jag väl göra det vanliga (kolla på Prison Break alltså) innan jag går och lägger mig.

Cya!
Oh btw GE MIG DR MARTENS!!!


typ såna vill jag ha. Ååååh.

Kommentarer
E l s a s f o t o // Mode & fotofylld blogg

sv. super :)



Bloglovinbyte? :)

2011-10-02 @ 14:28:35
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0