< Till bloggens startsida

Skolan

Skolan är snart slut. Ska bli jätte skönt med sommarov men kommer sakna kommpisarna <33 :) Självklart kommer vi träffas under lovet! men inte lika ofta :) Så nu kommer de sista provet på onsdagh också vilket jag måste plugga till :/ Och imorn ska jag Alice och Fanny till medioteket för att redigera vår film som vi kommer att lägga upp här såklart :) Blev även färdig med min syslöjd grej och så här blev den ;)

Jag blev ganska nöjd faktiskt men hann inte färdigt med nedre delen av svampen :(

 Skolmaten är.....? Ja jag gillar den ej i alla fall :/ Detta serverades i dag då


Frukosten i morse blev en sån här :) Hann inte med något annat.. :P


Tog lite bilder i matsalen denna är på Paul och Ludvig vet inte vad Paul gör för min men :D

 
Ebba med Ludvig :P


Tog en bild när Alice äter hihi :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0