< Till bloggens startsida

simmning=tråkigt ibland...

I morn ska jag ta upp en rest i simning eller vad det nu heter :( Jag var där när vi hade det och allt, man skulle simma ner och hämta en jävla docka som låg under vattnet och sedan simma iand med den. Men jag klarade det inte. Så jag får göra om hur knasigt är inte det? När jag sen kom hem med feber samma dag :P Då var det faktiskt inte mitt fel och jag borde inte behöva göra om den :) Jag förstår inte ens varför man ska iväg och simma med skolan... Jag vet att man ska visa att man kan simma men när man har gjort det i typ trean så borde man inte behöva visa det igen. Och sen om man då inte kan kan man ju få gå ogen men dem som redan kan simma?!?!?!? :D

 Hittade ingen bra bild eftersom min mobil laddade ur i skolan så jag tog en gammal på mig när jag var blond :)

Kommentarer
katja

sv: eller så dränker man den i toan bara ;)

fast jag gillar min mobil så vill inte ha någon ny ens haha :D

2011-05-26 @ 20:38:59
URL: http://awesomebitch.blogg.se/
MEPS

fin blogg :)

2011-05-26 @ 20:49:16
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0