< Till bloggens startsida

Phew!

Äntligen färdig med headern! Vad tycks?


Idag hade vi prov i skolan, gick sådär.. G får jag nog i alla fall. Har så svårt att plugga in saker som är extremt tråkigt och ointressant!

Anyway, tog lite bilder idag i skolan:

Shiki 8D


Jenny "I see you.."


Haha! Shiki och Paul (jag skrattar alltid när jag ser den här bilden xD)


Och efter skolan skulle jag och Jenny köpa lysstavar till LP konserten på Teknikmagasinet men det var slut där så istället gick vi och shoppade lite haha!



Jag gillade det där linnet (är det ett linne?) Men jag köpte det aldrig.
Vart lite väl dyrt :( (omg vilken fjortis min jag gjorde o_o lol )



Kommentarer
En blogg om Kevin

Jättecool header ! :)

2011-05-28 @ 11:48:52
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0