< Till bloggens startsida

Hahaha

Har ätit hos Jonas, Sofia & Alve nyss! :D Jättegott!

Tidigare var jag i stan med Julia och Laima, haha herregud vi såg han från Big Brother! Julias största idol "Gurkan"! Det roliga var att jag tidigare sagt "Man ser alltid någon lite känd person på Stureplan" (Vi var alltså vid Stureplan) Och Julia ba "Åååh tänk om vi ser gurkan *ser otroligt drömmande ut*" Jag: "Jamen eller hur, som om.."

HAHA! Och sen ser vi honom. Julia blev helt i chocktillstånd hon stod bara stilla och stirrade, jag sa i alla fall "HEJ"! Haha Julia blev helt galen efteråt. Jag och Laima försökte lugna ner henne men nejnej det gick inte så bra.

Hehe vi spionerade på honom sen också.. hehe. Fast vi tror han upptäckte oss though.

Men tyvärr så dog min kameras batteri på tunnelbanan påväg dit så det blir inga bilder tyvärr :(

Well, såhär ser Julias idol Gurkan ut i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0