< Till bloggens startsida

Solen är VARM!

Okej jag vet ärligt talat inte varför jag inte hat skrivit nått på sistonde men så har det blivit. Så nu tänker jag försöka nej Ska jag se till att den här bloggen kommer upp på mest aktiva :D Jag vet inte hur lång tid det kommer ta men det ska ske ;) I alla fall så känner man att det är sommar nu haha solen verkligen steker på en. Tror ärligt talat att man skulle ha kunnat steka ett ägg på min panna idag lol :) Så idag åkte jag och wilma till mammas jobb och typ hämtade henne :) Sen åkte vi till liljeholmen och köpte bikinis :D Min blev en vit och blå/grön randig :) Jag gillade den. Så imorn ska jag mamma wilma alex och folchi åka till personne och bada. Jag tror inte att jag kommer bada eftersom jag inte gillar att bada där så jag tar nog hellre med mig en bok och mummsar på glass ^^ ¨Så jag återkommer snart med ett nytt inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0