< Till bloggens startsida

Sliten och trött

Nu sitter jag hemma och dör, litesådär. Var för inte så längesen i stan med Ebba!
Det var kul, vi gick mest runt och letade efter ballerinaskor till Ebba haha! Tillslut hittade hon ett par fina, ljusrosa tror jag de var.. hehe. Vi åt på Subway också! För det känns ju lite nyttigare än Mcdonalds ju!

Igår så lagade jag tacos åt min familj! Det var kul, jag borde laga mat oftare! Så nu har vi massa goda tacochips över som jag ska käka på ikväll. Nu är det inte långt kvar till London heller! :D :D :D Längtar såååå mycket! Ska åka dit med min kära storasyster, och vi kommer ha så jättekul!

Åh jag vill verkligen ha en systemkamera! Känner mig så tom utan min lilla digitalkamera som dog för ett tag sen.. snyft! Ska lätt önska mig en systemkamera, kommer säkert bli besatt av den.. och då lovar jag att då kommer det upp massa bilder här!

Nu lyssnar jag på 3OH!3. Det var ett tag sen! De borde verkligen göra en ny skiva, vet inte hur många gånger jag lyssnat på deras låtar! Speciellt förra sommaren/hösten..herregud alltså!
Bjuder på denna lilla låt! Looooove it
I mean what can I say.
Three babies in the backseat singin' to you,
Hey Dj, won't you play that song for me..
And turn it up on your radio,
I got 200 seconds and I'm ready to go!

Kommentarer
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-28 @ 02:11:26
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0