< Till bloggens startsida

på bussen

Nu sitter vi på bussen :D haha längs fram också så vi ser ut över hela vägen ;) jag lyssnar på let it go med escape the fate <333 :-) hehe. Men jag vågar inte ta fram datan än... Jag vill hitta ett uttag först för iom jag börjar titta på min serie så kommer jag bara vilja förtsätta att titta och sen när den laddar ut så kommer jag dö för att avsnittet slutade så spännande om ni fattar vad jag menar? :P jag är ganska trött eftersom jag gick upp klockan sju i morse Hmm.... Wilma har en sån där kudde man har på axlarnaså att man bara behöver luta huvudet. Men HAHA NU TOG JAG DEN :D nä jag skoja bara jag fråga om jag kunde få den och det fick jag. Hon sitter ju vid fönstret så hon fick min kudde så att hon kunde luta sig och så fick jag axelkudden, jag tycker att det var ett bra byte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0