< Till bloggens startsida

MIN DATOR ÄR TILLBAKS!

YES YES YES!
Min dator är äntligen lagad! Eller ja, nästan. Den funkar nu i alla fall! Det enda problemet är att allting på skärmen är dubbelt så stort. Men min storebrorsa ska fixa det också har han lovat!
Det känns i alla fall sjukt ovant att vara vid den här datorn igen. Men jag vänjer mig nog snabbt. :D
ÅH Linkin Park konserten var sjukt bra i förrgår. De spelade inte bara de nya låtarna utan också de bästa gamla som jag älskar som bara den! Igår så kom Amanda hit också och sov över tills idag. Det är därför jag inte skrev nånting igår.
AJUSTE! Idag fyller Ebba år också!
GRATTIS EBBA MY HOMIEEEEEE

Kommentarer
Gossipgirlz

SV: Man tackar, detsamma!

2011-06-16 @ 21:56:13
URL: http://gossipgirlz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0