< Till bloggens startsida

Månen

Jag undrar om månen är god. Jag vet att månen inte är gjord av ost... Men hur smakar den egentligen?? Och är den hård? Om man skulle skära ut en liten bit av den skulle det vara motstånd när kniven tar i eller skulle kniven bara glida genom lätt som en plätt?? Månen kan ju inte vara såååååå hård eftersom dem som har varit där sticker i sina flaggor..... Eller är det bara på film dem gör så? Näää det måste dem väl göra?? :) Jag skulle i alla fall vilja smaka på månen, det skulle vara coolt :D Bara den inte är giftig.. Hmm :/ :D 

Jag vet att det här var ett konstigt inlägg men jag började undra... :D Godnatt på er nu :) 


Ps.. Bilden är snodd från google eftersom jag inte fick en chans att fotta den irl to day/night? :) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0