< Till bloggens startsida

Köpa?

Har en West Coast Riot biljett men kan inte längre gå på festivalen . Banden som spelar är bland annat All time low och Sum 41 :) Biljetten kostar 460 kr. Jag säljer den för 400 kronor! så om ni är intreserade av att köpa den av mig så kan ni nå mig på [email protected] eller så kan ni bara kommentera i inlägget att ni är intresserade så hör jag av mig till er :) Här är ialla fall biljetten på bild :) Det är en ståplats så att ni vet också :) Och om ni vill veta mer om själva festivalen kan ni kolla in deras hemsida: westcoastriot.se  OBS! festivalen är den 16 juni!


Kommentarer
Jessica - En flicka som är stark

hade jag haft pengar så.. :/ fast då hade jag ju dock gott och shoppat på shock för 300 ;) Hoppas du får den sålt!

2011-06-05 @ 00:10:38
URL: http://jessi91.spotlife.se
Jenny

Den e värd 495 kr inkluderat med serviceavgiften;)

2011-06-05 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0