< Till bloggens startsida

Klassens dag

Idag var det klassens dag. Då så åkte vi ut till nåt ställe. Jag kommer inte ihåg vad det hette. Man skulle ta med sig badkläder men jag gjorde inte det för jag tyckte att det skulle bli för kallt, i vattnet alltså. men så kom vi dit och det såg jätte skönt ut så jag ångrade att jag inte tog med mig några :(. Men Ebba är ju som hon e och ville inte gå ner och bada själv hihi :) (alltså hon ville att jag och Jenny skulle följa med istället för att gå ner och bada med dem andra...) Så vi följde med ner och så. Och då gick jag i vattnet med fötterna för jag hade shorts. Och HERRE JÄVLAR va det var kallt haha  man fick ont i fötterna av att stå i några sekunder. Men det var några som badade. Haha fattar inte hur dem kunde, vattnet var ju så himla kallt O.o :D

Här är mina fötter då då. Och nu ser ju dem väldigt missbildade ut men jag lovar det är vattnet som gör så att dem ser konstiga ut ;)


Här är Ebba och Jenny i vattnet :)


Min matsäck beståd av JORDGUBBAR ^^ :D


Köttbullar och pasta :D Det var jätte gott! :D Och så hade jag en dricka men jag fotade inte den nu :P


Vi begravde Paus fötter som senare ledde till att...


... att begrava Adrian lol :P


Vilket ledde till att även begrava Axel haha :D

Kommentarer
Martinjeanette

Awesome site!

2011-07-21 @ 10:04:32
URL: http://martinjeanette.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0