< Till bloggens startsida

Hallo!

Hejsan! Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men har haft fullt upp! Sov hos Amanda igår tills idag, och så tidigare idag så var vi och kollade på jättesöta valpar! Det var min ena hund Frejas uppfödare som fått en ny kull med valpar, sjukt söta! Hatar att min kamera är död, annars skulle jag lätt fotat och lagt ut här. Tror jag ska önska mig en systemkamera när jag fyller år, verkar sjukt nice! Älskar att fota med dom så.. ja. Det känns som min grej. :)
Ritade idag igen i Paint Tool Sai! Jag försöker träna mer på att rita realistiska bilder, och jag borde göra mer helkroppsbilder.. Men aa här är vad jag gjorde idag iaf :)
Glömde skriva på bilden att det är © Av Alice Calén
Julia vill att jag ska rita en av hennes karaktärer Rachel, som har blått hår och annat tufft. Hihi, så jag får ta och göra det imorrn!
Godnatt alla! Sov gott.

Kommentarer
Anonym

Alice sluta Rita så jävla bra jag blir deprimerad!!! :) och Kan du Rita mig Haha Nääääääää men vi måste hörs senare capish

2011-06-22 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0