< Till bloggens startsida

Föroter

Idag skulle man blli indelad i grupper i skolan och sedan få en förort att åka ut till. Och självklart blev JAG gruppledare haha jag är ju liksom verkligen den perfekta personen för det =S haha men det gick väl bra. Personerna i min grupp var axel johanna f anna alice adrian och jag ofc :) Vi fick åka till Hagsätra. Där skulle man fråga massa frågor till folk t ex om dem trivdes där :)

Sen åkte jag Alice Jenny och Ebba till stan :D Det var toppen. Vet inte hur många gånger jag har varit där nu men nog är det många alltid :) Vi gick till rockzone och jag köpte vitanät strumpbyxor :) Sen köpte vi glass :D

Haha jaaa.... :D ice-cream who can´t be happy? :P


Som vanligt har jag tagit choklad vanilj choklad haha man vill ju inte ha båda chokladen längst ner :P


Här är min matsäck jag hade med mig till förotern idag :) Det är rostbiff med potatissallad baguett :)


Kommentarer
Amanda

rockzone = er favvoaffär? ;)

Har aldrig varit där inne, måste fan in o kika, så mycket som ni shoppar där.

Haha.

2011-06-07 @ 20:40:33
URL: http://rimrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0