< Till bloggens startsida

Förlååt!

Hej! Förlåt att jag inte skrivit så mycket på ett tag men har varit ganska upptagen, och så delar ju typ alla i min familj på en dator just nu. Men min egna ska lagas snart, Jonas (min storebror) har skickat efter någon del som är sönder i den eller nåt.

Idag så var vi i alla fall i stan! Köpte den där kjolen på H&M fast den var dock lite för liten tror jag. Satt alldeles för tight tycker jag. Så ska nog byta ut den mot en storlek större. Har kvar kvittot och allt så det är lugnt :)

Omg va fort allting går! Kan inte fatta att det är skolavslutning på Fredag? :o


YAY!


Kommentarer
emelie -

Tackar! :)

allt bra ?

2011-06-08 @ 12:24:45
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0