< Till bloggens startsida

Farmor och Farfar

Nu sitter jag hos farmor och farfar ^^ Wilma har precis tagit en dusch haha och hon sitter nu och käkar godis :P Jag däremot satte på datan dels för att den ska ladda tills i morn (jag ska kolla på dead like me på busses :D) och sen skulle jag ju ladda in ett inägg ;) Haha vi ska åka vid nio tiden i morn (på morgonen) så det blir perfekt omn jag duschar då bara mitt hår hinner tårka? :/ Haha :P Nu ska jag ladda ner nån film också som vi kan se... Jag hoppas innerligt att det finns uttag på bussen! Annars kan jag bara se ungefär 2 avsnit :O Men men jag har ju med musik och böcker och.... GODIS :D

Farmors och Farfars hus :D Långt långt hus det är hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0