< Till bloggens startsida

!

Tjenare!
Idag hade vi bara redovisning i skolan sen slutade vi redan vid 11! :D Så jag bytte min kjol mot en storlek större, gud vilken skillnad det blev! Den här satt mycket bättre. Men i alla fall så gick jag och Emma hem till henne och såg på skräck film och stekte pannkakor! Sen till "efterätt" blev det marshmallows med smält choklad!

Blev tvungen att rita en liten bild eftersom jag inte har någon kamera längre </3

Haha paint är kul! Och OMG va gott det var, fast vi skulle velat ha lite jordgubbar också fast.. aa.


Och här har vi filmen!





Vi båda hade sett den förut, och den är faktiskt väldigt bra :) Gillar storyn.
Och här har vi trailern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0