< Till bloggens startsida

Bad Hair Day! :@

Gahh :C Jag e så trött på mitt hår! Det bara hänger platt på mina axlar och ser tråkigt ut... Jag vill inte gå runt i tofs hela tiden men vad ska jag göra?!?!?!? Jag villl bleka igen ^^ hihi men iså fall inte som jag gjorde förut. Jag tänker göra ljusare slingor och sen när det väl e så ljust som jag ungefär vill ha det gör jag nog en färgbomb? Tror det heter så i alla fall ska nog köra citronblekning också ;) Men i alla fall så  har jag ju det där tråkiga håret igen! Vad ska man göra när man e pank..?!?!?!? Jag tänker i varje fall klippa upp håret igen fast inte fullt så mycket som jag gjorde förut :) Nog om mitt hår nu haha Nu ska jag iväg och sola haha jag fattar inte hur man kan sola?? Det verkar så tråkigt att bara ligga i solen och typ blunda :) Så jag tänker ta med mig min bok Molly Moons fantastiska bok om hypnotism ;) Och sen kanske jag tar mig ett dopp :) Who knows :D

En gammal, (inte allt för gammal) bild på mig :) Dock har jag jue lugg nu så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0