< Till bloggens startsida

Tänkte...

Tänkte att jag skulle börja skriva lite mer om mode! Ja har aldrig gjort det förut men det verkar kul så jag tänkte testa det hehe :D Så jag var ocj shoppade i dag..

Jag köpte ett par nya jeans kostade 299 kronor från HM Man kan ju aldrig ha för många jeans! + att det är dem skönaste jeans jag någonsin haft! Känns bokstavligt talat som att ha på sig mjukisbyxor :D


Tröja från Monki värde 100 kronor


En enkel ljusrosa tröja... från Monki värde 100 kronor (sänkt från 200)


Det är skönt och fint att ibland bara ha en enkel tröja! Och då kan man ju istället fixa till håret och sminket lite mer än vanligt om man vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0