< Till bloggens startsida

smultron

Idag plockade Wilma och jag massa smultron :-) jätte mumsigt. Farmors syrra och brorsa är här nu .... Alltså jag tycker att dem borde ha kommit senare på eftermiddagen eftersom jag famor farfar och wilma skulle gå päå en loppis och sen åka och äta thaimat men loppisen stänger klockan tre så jag vet inte hur det kommer bli :-( klockan ät likson 12:35 hmm.... :) Jag vet att det är träkigt med bildlösa inlägg men internet fungerar inte här ute..... Jag hittade teckning framför handfatet i badrummet till mobilen så jag tänkte att det kanske skulle fungera med internet där också haha så jag tog dit datan och testade med internet men det funkade tyvär inte :/ P,s Jag vet inte varför texten hamnar så konstigt när man gör inlägg via mobilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0