< Till bloggens startsida

Ny vaken

Har precis vaknat! Eller ja för andra gånen idag rättare sagt -.- Alex och jag sover ju på loftet men det åskade något förfärligt (hörde ni det) I alla fall så kom mamma upp och väkte oss och sa att det kanske var bäst om vi gick ner och lade oss i hennes och pappas säng :3
 Haha e det bara jag som tycker att ens mammas och pappas säng alltid är skönare en ens egen?

Sen när jag hade vaknat igen så bestämmde jag mig för att ringa Ebba och fråga om hon ville göra något idag :D Jag råkade väcka henne, oväntat låg hon och sov kvart över nio en sommarlovs morgon O.o hehe Men vi bestämmde i alla fall att vi ska träffas klockan 12 i Tc (tecentralen). Vi ska äta efterätter på Vapiano! Haha, sen ska vi fråga om Jenny vill följa med men hon svarar inte så det kanske bara blir vi två :3 :P

Tog lite knäppa bilder bara för detta inlägg moahhaha ^^


Aaaaaa jag har krokig näsa på denna bild :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0