< Till bloggens startsida

Massmord i Skrubba

Jag vaknade idag  av att pappa glädje hoppade -.- Vad fan skriker han åt tänkte jag!

Igår hade pappa lagt ut tre rottfällor! Mamma hade sett en jätte stor råtta mitt framför huset. Och sedan hade vi hittat dens bo! Så pappa lade ut tre fällor. Saken är den att pappa är livrädd för möss och råttor. Så han blev jätte glad på morgonen när han gick ut för att tittade om han hade fått någon vinst?!?!?

Han kollade först vid stället där han hade lagt ut den första råttfällan... Ha, hahah. Då fanns det en liten jätte söt MUS där, tyckte jag.

Sedan smög han iväg till det andra stället där han hade lagt ut den andra råttfälan. Oh yes hehe, då hade han fångat en till.

Sedan smög han iväg för att kolla den tredje och också sista råttfällan........ Och där låg en jätte gullig lite mus.

Om jag får ett eget landställe när jag blir stor så skulle jag ALDRIG lägga ut råttfällor! Jag tycker att det bara är gulligt om man har en litgen mus som tissar omkring bland växterna. Söta som socker är dem :3 
Pappa tvingade mig att lägga upp minst en bild på hans infångst... -.- Förlåt om ni tycker att bilden är extrem -.-  



:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0