< Till bloggens startsida

En kula= tre?

Jag har inte skrivit på ett tag pågrund av att intenet gick ut tre dagar innan vi åkte och sen slarvade jag bort mitt andra internet jag använder i stockholm :/ Men nu har jag hittat det (eller mamma hittade det så... hihi ^^) Vi åkte till junsele och badade igen fast nu med mamma pappa och Alex (wilma också men hon var ju med förra gången också) Det är  en stor bassäng (stvning=fel?) och en liten.



Sedan när vi hade badat ett tag så bestämde vi oss för att äta glass :D Vi tog en kula var som bara kostade 10 KRONOR! Billigt och inte slut där! En kula var cirkus lika stor som tre kulor :O



Det där kan man omöjligt tro är BARA EN KULA när man ser den. Och jag brukar i vanliga fall ta tre eller två kulor :O Då hade glassen blivit så här!

Okej jag vet -.- Ett dåligt paint försök... Oteknisk man e...


Vill bara medela att jag nu har HELA DEATH NOTE SERIEN!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0