< Till bloggens startsida

Sorry

Jag har ju verkligen inte hållit mitt löfte på senaste tiden. Att jag skulle vara aktiv. Men det har inte hänt särskilt mycket på senaste tiden som är intressant för någon annan. Därför ska jag börja blogga igen idag nu när saker och ting börjar bli lite mer intresant.

Jag har räknat lite och det är bara 16 dagar kvar tills skolan börjar. Jag måste erkänna att jag faktiskt längtar lite. Inte till det lång tråkiga lektionerna och tidiga till långa dagar. Men det ska bli kul att komma ut lite jag har nämligen inte varit ute så värst mycket de senaste två veckorna. Jag har nämligen suttit framför datan och drågat Prison Break som Alice tippsade mig om. As bra serie och ju mer man tittar på den ju mer tycker man (i allafall jag) att huvud personen blir snyggare och snyggare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0