< Till bloggens startsida

Ojdå

Hejsan hejsan! Det är Alice här, och det var ju inte igår? Förlåt för att jag heller inte bloggat något, men det har bara blivit så. Vet inte varför faktiskt. Hursomhelst så har det hänt en hel del saker. Jag har fyllt år! Wihooo! 15 år nu. Och jag fick en systemkamera! Som var mycket efterlängtad haha, och så fick jag massa andra fina saker! Kan visa sen nån gång. 

Jahapp och idag så kommer Amanda hit. Hon är faktiskt påväg nu! Hon och jag ska den 28:e augusti gå på en kurs där man lär sig grunderna till systemkamera, hur man får till bra foton osv! Det blir niiiiice! Och i helgen ska vi gå på bio med hennes småbröder som är i Sverige nu!

Här är den första bilden jag tog med min kamera.
Haha blev inte bästa kvaliten här på bloggen, men men.


Måste bara visa denna låt också! Slipknot - Snuff <3 Gotta love it. 
Tror många redan hört den men den är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0