< Till bloggens startsida

Kvällste framför the computer

Jag kom precis upp från golvet efter att ha gjort ett riktigt jobbigt träningspass! Jag tränar nämligen måndag till fredag men det är inte som att jag åker iväg till värsta gymmet! Utan jag gör situps och ett antal andra saker också. Och det funkar för mig.

Sen kommer Alexandra in med te till mig ^^ Va hon e snäll! Så nu blir det kvällste och Sabrina The Teenage Witch. Jag har märkt att jag ibland skriver det på svenska eller annars på engelska Hmm.... ;) Dumma blixt som speglar av sig på dataskärmen! :(

Jag älskar Salem haha han är så rolig (för att vara en katt xD) Älskar ljudet när han gråter (eller typ låtsas) hehe


Kommentarer
sara

Hej, vilken fin blogg ni har! :) kolla gärna min blogg: femtejuni.myshowroom.se



2011-08-17 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0