< Till bloggens startsida

Frukost

Nu har jag precis duschat och gissa vad?!??!?! DIdag är den dagen då jag ska klippa miiiiiig :D Woho! Så då gör jag en bra och god frukost. Eftersom frukosten är den viktigaste måltiden på dagen/dygnet! ;) Ägg mackor, jätte gott hehe

Här är äggen när dem kokas som ni kanske ser! Men det finns en till sak där i :/ Hmm vad kan det vara kanske ni tänker?!?!? Men då finns ju jag här och kan berätta det för er! :D Vilken  tur ni har! De är en

"Hjälp dig att få ditt ägg perfekt för dig när du kokar det sak För den visar nämligen när ditt ägg är soft, medium, eller hard :D Smart va.


Och det här är brödet som jag ska ha! Mumsigt värre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0