< Till bloggens startsida

Födelsedag!

Ja idag fyller man år då :) 15! :D He he, jag har fått jätte fina presenter! Men jag ska få lite till i kväll också har man hört ;) Woho :D Jag älskar att fylla år :) Jag ska dekorera tårtan sen också! Sen va klassen så jätte snäll och sjöng för mig haha :) Även om jag tycker att det är lite läskigt när det händer! Så var det en som sa till torben att jag fyllde år =S Så då sjöng alla haha :D Men det var kul. Sen fick jag ett jätte fint guls halsband av en elephant som skimrar! :D Jätte snällt och så fick jag choklad doppade jordgubbar också och vanliga med socker! :D Bäst hon är asså :)

Halsbandet ligger i paketet! :)


Jag tänker ta lite fler bilder på vad jag har fått idag senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0