< Till bloggens startsida

Ändrade planer

I morgin skulle jag till stan och köpa saker till zombie walken med dem andra jue. Men Alex och jag skulle få pengar av mamma, men det är på fredag vi får dem... Så vi ska åka då istället :D Men jag får inte tag i Alice för hon svarar inte på sms eller när jag ringer. Men jag får försöka lite senare då rå ;) hehe I alla fall så hoppas jag att det är middag snart! För det ända jag har ätit idag är 4 rostade mackor, Klockan är halv 5 :( Eller det kanske är normalt? Man kanske ska äta så??? Aja

Så nu får ni Salt Dog med Flogging Molly! :D Jätte mysig låt.

Är det bara jag som tänker på Titanic i början av låten?? Ni vet när Jack och Rose är på tredje däckets "fest"? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0