< Till bloggens startsida

Saknar mina vänner!

Hejhej bloggen. Är fortfarande sjuk och så.
Inte kul alltså! Har haft ont i halsen hela helgen, knarkar värktabletter och halstabletter hela tiden! Inget har funkat tills nu så funkade faktiskt några sådär halvgoda halstabletter. Yaaay! Fortfarande inte helt bra though. Men åh jag blir galen, har suttit hemma helt isolerad hela helgen. Åh gud jag saknar mina vänner! Det är i såna här tillfällen man verkligen inser hur beroende man är av dem. Hoppas jag blir frisk imorrn! Ska gå och lägga mig tidigt idag. 

Förlåt för att jag inte skrivit innan men mitt tangentbord har krånglat mycket, men nu funkar det nog som vanligt igen.

Ha en fortsatt trevlig måndag nu alla läsare (om ni finns kvar!) Adiooooos.

Kommentarer
iiiden med 3 i

Ha en bra dag :D

kram

2011-11-03 @ 13:45:26
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0