< Till bloggens startsida

Dålig Uppdatering..

Sorry för den ganska så dåliga uppdateringen :( Jag var as trött när jag kom hem i morgon så jag orkade inte skriva något inlägg :/ I allafall så har jag ju träffat min nya klass, alla verkar snälla och trevliga :) Första var alla jätte tysta men nu har alla börjat pratat med varanndra :)
 
Jag går typ i två olika klasser :O Först går jag i ES12C när jag har media ämnerna men sen går jag i ES123 när jag har kärnämnerna, med helt andra personer :O Nej men det blir kul för då lär man känna fler tror jag :) I allafall så tog vi id korts bild idag och i morgon så blire hälso kontroll -.- Hoppas ni gillar era klasser nya som gamla :)
P.s Min skola är jätte stor, jag hittar inte :OO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0