< Till bloggens startsida

Fredag! :D

Godmorgon allesammans! ;) I dag som alle vet så är det fredag :D Jag e på toppen humör för att vet ni vad?!?!?     Det är Fredag! :D

Så vad ska man göra dennqa fredag då? Jo, idag blire bio med Alice och Julia :D Vi ska typ se Final Destination 5. Det är förhoppningsvis bra. De andra filmerna var ju det, men ettan och tvåan är bäst! ;) Jag har pengar nu också så idag ska jag köpa en foundation! Jag har gått utani en heeeel vecka nämligen, jag gillar inte det lol :) MEn jag skulle ju inte dö av det om jag aldrig någonsin skulle få det men liksom, ja ni fattar ;)

Här är trailern, men jag tänker inte se den! Jag vill bli helt överaskad! :D hehe <3



Okej.... jag kanske såg den -.- hehe

Kommentarer
iiiden med 3 i

Ha de bra nu när de är dags för fredagsmys !:D

kram

2011-10-14 @ 08:50:24
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0