< Till bloggens startsida

Godmorgon.... eller?

Hallååå.
Kom precis hem från Julia! Sov över där igår lite oplanerat men det var mysigt! Vi spelade ett jobbigt Wii-spel hela natten som tog så jävla mycket på armarna. Har massa träningsvärk nu! Hejhej muskler.. ;)
Hursomhelst så har jag inte riktigt vaknat upp idag, känns fortfarande som morgon haha. Märkte sen när jag kollade på klockan hemma hos henne att det faktiskt var kväll.. Men så går det när man vänder på dygnet antar jag.
Åh såg precis att det kommit nya 3OH!3 singlar som jag inte sett. Helt okeej. De var mycket mycket mycket bättre förr though :(

Imorrn ska jag antagligen köpa mina fantastiska efterlängtade Dr Martens ♥.
Ni förstår inte hur mycket jag längtat efter dem!

innerst inne älskar vi alla kottar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0