< Till bloggens startsida

Hemma nu :D

Har precis kommit hem från bion med Alex! Den var as rolig. Vi såg ju the hangover 2 som jag redan har berättat men ändå :) Den var as rolig och jag skulle ge den 10/10 för att den var bra och rolig :D Månen idag var riktigt gul?? Alex sa det men jag såg den aldrig hmm.... I alla fall här är lite bilder från idag LITE bilder ;)

När vi kom till bion så beställde vi biljetter och sen köpte vi glass :D Jag tog Bananglass ´(som är min favvo) choklad glass och nån tuttifrutti med marshmellows :D


Jag tog fotto på bioduken vi satt näst högst upp så den ser ganska liten ut men vi var i en stor salong. Bilden äfrån reklamen alltså inte från själva filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0