< Till bloggens startsida

Sendrag

Jag har inte druckit vatten på cirkus en vecka! Vilket bidrar med att jag får sendrag... Det gör as ont. Jag fick det när jag badade i går =S Inte kul så nu får jag dricka MASSA vatten! :D

Så idag blir det väl att bada igen haha Då ska jag simma till bryggan igen :D As skoojigt att våga det! Jag kan ta bild på vattnet också å får ni se hur det ser ut! :D Så snäll jag är va? Just nu har jag bara en blid på när vi åt glass i förrigår :P

Haha Hugo som är misnt fick den minsta glassen. men det visste vi ju inte förän han hade öppnat den haha Och då fick Didrik den största! Dem e ju bröder så då tvingade praktiskt taget Hugo att dem skulle byta glassar Haha och då fick Hugo störst gass och Didrik minst glass xD


Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Tusen tack :D

2011-07-25 @ 14:38:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0