< Till bloggens startsida

Juste

Nu när sommar lovet har börjat komma mot sitt slut (bara 12 dagar kvar :O) så börjar man (jag iallafall) tänka lite mer på saker och ting. Tillexempel kom jag ihåg att jag och Alice hade köpt en Italiensk språkkurs Haha :D Den kostade runt 300 och vi har ju inte direkt andvänt den. Men så hittade jag den idag så nu har jag börjat lära mig lite mer om hur man ska uttala orden ;) Faktiskt så är den här kursen bättre en den iskolan. Det känns iallafall lättare och man måste inte ha läxor och prov + att man kan träna lite när man känner för det.

Jag skulle vilja komma lite längre i boken men det är svårt för Alice har ju den första cd:n men det gör inge. För då kan jag ju titta lite närmare på hur man uttalar. Goosh det är mycket att komma ihåg O.o

Och juste vill ju påminna om att Jag Alex Alice och Folchi ska gå zombiewalk! :D Askul. Och då kommer jag självklart att lägga upp massa bilder från det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0