< Till bloggens startsida

Valentine's Day

Hejhej bloggen!
Nu har jag kollat på Top Model Sverige och duschat och sånt. Nu har jag i en hårinpackning som jag snart ska tvätta ur. Fattas bara en ansiktsmask nu! Igår skickade jag in mina gymnasieval, och gud vad nervös jag blir! Jag hoppas att jag kommer in på det jag vill. Eftersom jag vill gå estitiskt program med bild inriktning så gör jag arbetsprov! Jag vill gå i en seriös skola, inte nån flummskit haha. Hursomhelst så håller jag på med att teckna bilderna till arbetsprovet. Ska satsa som fan på skolan nu också! Känns mycket lättare när man har ett mål, jag blir mer peppad då!

Å idag är det ju Alla Hjärtans Dag! Själv har jag suttit här själv, hehehe. Inte för att jag bryr mig så mycket om såna här dagar men jaja. Passar på att bjuda på en vääääldigt passande låt för idag. Here you go. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0