< Till bloggens startsida

Tecknar Christina Aguilera

Har inte gjort ett skit idag faktiskt. Suttit och tecknat lite och kollat på film, hah. Orkar aldrig göra nåt på söndagar. Det är då man ska sitta och förbereda till skolan. Ska råplugga imorn hade jag tänkt. Ska höja mina betyg som faan!
Fick helt random lust att teckna Christina Aguilera igår efter att jag hört en låt med henne. Har inte kommit så långt på bilden, får inte till det vänstra ögat som jag vill ha det!
Har inte gjort ett skit idag faktiskt. Suttit och tecknat lite och kollat på film, hah. Orkar aldrig göra nåt på söndagar. Det är då man ska sitta och förbereda till skolan. Ska råplugga imorn hade jag tänkt. Ska höja mina betyg som faan!

Fick helt random lust att teckna Christina Aguilera igår efter att jag hört en låt med henne. Har inte kommit så långt på bilden, får inte till det vänstra ögat som jag vill ha det! Det här är från tiden då hon hade svart hår.


Ska fortsätta på den imorgon :)

Natti.

Kommentarer
laimaaaoo.

ARGHHH FINFINFIN. <3

2012-02-06 @ 19:51:36
din hemliga beundrare...

du e serriöst den bästa nånsin <3333

2012-02-06 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0