< Till bloggens startsida

Trött med mycket läxor!

Åhh det känns verkligen som om skolan har pågott i en evighet. Läxor prov redovisningar! Allt har vi redan! Jag är jätte trött och känner att det skulle vara ganska lyxigt att ligga hemma med en liten förkylnng och titta på film i myskläder :3 Men det går inte eftersom jag aldrig blir sjuk vid rätt tillfälle utan bara på fel tillfällen :(
Det är säkert inte så mycket saker som det känns som men man blir trött i huvudet när man måste planera vad och när man ska plugga till vilket ämne och om man ska hinna med att plugga till två prov på samma dag??? :O

Ända bilden jag har på mig som jag inte tidigare använt och det ser ut som jag sitter och bajsar -.- lol 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0