< Till bloggens startsida

Stan me Sara

Jag mötte Sara i stan idag :) Jag hann som vanligt inte knyta skorna så jag fick göra det på tuben -.- Vi åkte i allafall till Medis. Där köpte vi jello. Ni vet sån där gele aktig desert :D Med jordgubbs smak! Det låter as gott och det luktar asgott när man tilllagar det... Vi skulle typ överaska med efterrätt. I allafall hann jag inte käka nån frukost så vi gick till donken (McDonalds).
Sen ålade vi hem till Sara och käkade en efterrätt som Annika hade gjort! Det var en jätte god glassliknande efterrätt. Sara värmde sin i micron lol men hon tyckte att den blev ännu godare då än va den redan var så... x)
Sen va vi typ bara på datan i några timmar :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0