< Till bloggens startsida

Nemo gästbloggar

Tjabba där ute yao!
Nemo hära,Alice's kompis!
Jupp detta är den första blogginlägget här....och typ den sista. *Titta menande på Alice bredvid mig..* <.<
Jaaah...vet inte riktigt vad jag ska säga..Jag o A har varit i stan. Inte gjort ngt direkt..
VI ÄR SÅ TRÅKIGA VI HAR INGET LIIIV BUHU <3
Iaf...
Vi ska hälsa på Nyasu ikväll vid typ 10! Vår älsklings älskling!!
*Om ni söker på det på google förstår ni vad det är*...Ehehhehe *Cp-skratt*
Enligt Alice nu...ska vi göra en film om mig och mina mystiska ljud.... Jaaaah...
*Hoppas verkligen int det!!!*
Ajaaa ehehhee Nu ska jag dra mjed Alice till tv:n så vi kan se på Görkan <33
Bay bajs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0