< Till bloggens startsida

Mumsfilibaba :3

Mmmmm... Idag så hade vi no lektionen utomhus och so:n! Eller inte egentligen. Vi åkte till medis (medborgarplatsen) och kollade på det där, vad hette det nu igen? Forskar Fredag? Aja det var bra för vi slutade lite tidigare! :D Awesome. Jag köpte millions! :D Gaah I love them! :3 Jag skulle fan kunna leva på dom här :D 12 kronor styck på The English Shop! :) Bra pris, bra pris. M får liksom jätte många i ett paket! Jag köpte tre! Jordgubb , Hallon , och Cirton & Lime :D
Jag har redan ätit ganska mkt men dem är ju så himla goda! :D

Kommentarer
Pappa

Jaha, mm, mycket godis.

2011-09-24 @ 06:57:42
klara

åå det låter gott :)

jag vill också ha :P

2011-09-24 @ 12:33:46
URL: http://klaraaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0